BU VİCDAN İLE NASIL OLACAK?


Gerçekten hayretle izliyorum. Türkiye Cumhuriyeti’nin genelkurmay başkanını PKK’nın bir numaralı sanıklarından Şemdin Sakık’ın gizli tanıklığıyla hücrede tutunuz. O gün atadığınız generaller ve subaylar darbe kalkışması yaptı, 250 şehit verdik. Bunun müsebbibi hükümetiniz. Genel kurulda rahat şekilde ‘Adalet geç de olsa yerini bulur’ diyorsunuz ya sizi hayretle izliyorum. 1 gün dahi o lağım çukurlarının olduğu hücrede bir militanın gizli tanıklığıyla atılsanız yüzünüzde bu tebessüm olur muydu yüzünüzde merak ediyorum.
Siz Fethullah Terör Örgütü ile kol kola girip resimler verirken, Bank Asya açılışı yaparken, okullarına kaynak aktarırken muhalefetin tamamı ‘yaptığınız doğru değildir, terör örgütüne yataklık ediyorsunuz’ diyordu. Tümüne vatan haini diyordunuz. Hiç yüzünüzde bir kızarma olmadan ‘adalet gelir ama geç gelir’ diyerek binlerce akademisyeni, binlerce türbanlıyı, binlerce masumu cezaevinde süründürürken bu rahatlığı nasıl buluyorsunuz çok merak ediyorum. Adalet geç tecelli eder ama adalet sizin için tecelli ettiğinde bu millet bir oh çekecek. Sizin yüzünüzü o zaman görmek istiyorum.”
Not: Engin Özkoç’un, bakana hitaben yaptığı konuşmanın metni…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FRİDA KAHLO

İKİ KAŞ ARASINA BEŞ KURŞUN