CAN DENİZİM


Ben ölmedim ki


Sevinmesin ey zalimlar öldügüme benim benim
Yigit ölmez kolay kolay, ben ölmedim ki
Bakmayim suskunluguma,bakmayim durgumluguma
Bedel verdim her kavgada, yenilmedim ki

Denizlerin dalgasiyim 
Ben halkimin kavgasiyim
Yarinlarin sevdasiyim
Yenilmedim ki

Gelir günler gelir elbet, gör o zaman beni beni
Bana neyler zalim felek?ben ölmedim ki
Bakmayim suskunluguma,bakmayin durgunluguma
Bedel verdim her kavgada,yenilmedim ki

Denizlerin dalgasiyim 
Ben halkimin kavgasiyim
Yarinlarin sevdasiyim
Yenilmedim ki


Esirgemem sözümü ben, cikip gelsede ölüm
Geri götüremez adimlarimi,la yildiramaz beni hic bir sey, gülüm
Ne diken biraktim ardimda ne dikenler, ki uclari hayliya kaliyor ayaklarimda
Oysa karanfiller ekmistim yollara, ask ile mizrap vurup sevdali sazima
Kavgami türkülemistim yarin bakisli cocuklara
Ve semahlar dönmüstüm turnalar gibi pir askina,hak askina,halk askina
kim söyleyebilir öldügü kim?siz türkü gibi dagilirken dag yollarina
Ve toprak gibi yeserirken memleketim,kim söyleyebilir soldugumu kim?
ben ölmemdim ki- ben ölmedim ki- ben ölmedim ki

Denizlerin dalgasiyim 
Ben halkimin kavgasiyim
Yarinlarin sevdasiyim
Yenilmedim ki

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FRİDA KAHLO

İKİ KAŞ ARASINA BEŞ KURŞUN